De afgelopen maanden hebben we ontzettend hard gewerkt aan onze dienstverlening, met name onze bereikbaarheid. Inmiddels zijn we voor onze consumenten op onze reguliere lijn bereikbaar van 09:00 uur – 17:00 uur.
Nieuwe telefooncentrale en de dealerlijn vanaf 15 april
Binnenkort stappen we over naar een nieuw systeem voor onze telefonie. Dit staat gepland voor dinsdag 15 april. Als op deze dag alles werkt, gaan we over. Blijkt er toch iets niet goed te functioneren, dan schakelen we direct terug naar het oude systeem.
Wat betekent dit voor jou?
Je kunt ons nog altijd bereiken op het dealernummer (0800 0223355). Er zullen een aantal dingen vooral in positieve zin veranderen:
- Onze bereikbaarheid zal worden aangepast naar 09:00 uur – 17:00 uur.
- Let op: er zit nog een klein probleem in de nieuwe dealerlijn per 15 april. Dit is bekend en er wordt aan gewerkt. Het kan zijn dat als je ons belt, je een bandje te horen krijgt waarin het aantal wachtenden voor je wordt genoemd. Weet dat we alle telefoontjes die binnenkomen via de dealerlijn handmatig voorrang geven op dit aantal wachtenden.
Dit komt doordat we de dealerlijn nog geen automatische voorrang kunnen geven op de reguliere lijn. Het kan natuurlijk wel zijn dat je even moet wachten als er meerdere dealers tegelijk bellen.
- Dankzij de nieuwe centrale krijg je ook bij de dealerlijn het keuzemenu te horen, waardoor je direct de juiste afdeling kunt kiezen.
- De bestaande technische problemen worden met de nieuwe centrale opgelost. Mocht je toch hinder ondervinden, laat het ons dan zo snel mogelijk weten!